Stora lilla spelfigurpaketet
Genom att lägga tyngden på några miniatyrversioner av fansens stora favoriter kommer Stora lilla spelfigurpaketet helt säkert visa en rolig sida av några av Midgårds berömda invånare! Sprid lite skräck och fruktan bland dina fiender med Baby Smaug, eller upplev ett roligt gästframträdande av Baby Gimli från Sagan om ringen-trilogin. Den stora LEGO-figuren av ett snötroll kommer säkert liva upp saker och ting och du kan nu även spela som Bandobras “Tjurrytaren” Took eller en stendvärg från Erebor. Om du blir trött av att resa till fots, ta en tur på spindeln. Kom ihåg: det handlar inte om själva resan, utan om äventyret vi får uppleva med de som följer med oss!