Steven Universe: Save the Light
Följ med Kristallerna på det yttersta uppdraget! En mystisk ny Kristall har stulit ett kraftfullt vapen. Bara Steven och hans vänner kan stoppa henne. "Save the Light" är ett unikt RPG-hybridspel som kombinerar strid i realtid och omgångsbaserad strid. 7 SPELBARA KARAKTÄRER Anpassa din grupp helt. Kämpa mot en ljusarmé som Steven, Granat, Pärlan, Ametist, Connie, Greg eller Peridot! Använd unika förmågor för att utforska världen, lösa gåtor och kämpa mot skurkarna. EN NY KRISTALL Möt en helt ny Homeworld-kristall, som skapats av Rebecca Sugar, ansikte mot ansikte. Vem är den mäktiga krigaren och vad gör hon tillbaka på Jorden? FUSION Jobba ihop och få otroliga kombinationstrick och Stenfusion! Smält samman och spela som Stevonnie, Smoky Quartz, Opal, Sardonyx och Sugilite! DE RIKTIGA ENGELSKA RÖSTERNA "Save the Light" har en originalhistoria som Rebecca Sugar är medförfattare till, och röster från skådespelarna i Steven Universe och gäststjärnan Christine Baranski.