Stereo Overdrive Arachnida Outfit for Sonata
Under en hård Lethal League-match mellan Doombox och Sonata förvandlades Doombox till sin bergsprängarform och spottade ut en varelse som inte kunde beskrivas med ord. Sonata såg skräckslagen hur den kröp mot henne innan den så småningom kastade sig mot henne. Allt blev till ett töcken och Sonata förlorade medvetandet ... När hon vaknade på nytt kände hon takten från sin hammare pulsera i blodet. Det här var ju inte alls så illa ...