Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack
Synthetic Dawn Story Pack är ett nytt sätt för spelare att etablera ett maskinimperium av robotar. Unika spelfunktioner och händelsekedjor låter maskinerna expandera som ett robotmedvetande och skapa ett AI-styrt nätverk som växer för att styra galaxen. Utvalda funktioner: DU, ROBOT – Spela som en skräddarsydd robotcivilisation, komplett med en serie robotportätt för vetenskapsrobotar, arbetarrobotar och mer därtill. AI? AJ AJ! – Följ nya händelsekedjor och berättelsefunktioner för att leda din robotras till storhet som ett intergalaktiskt AI-imperium. Sök mekanisk perfektion bland stjärnorna. MASKINERNAS FRAMFART – Se hur förtryckta syntetiska varelser gör uppror mot sina herrar och bildar nya AI-imperier – eller hitta spår från en fallen syntetisk civilisation i rymdens djup. DIGITALA FÖRBÄTTRINGAR – Nya porträtt för syntetiska raser och utökade röstpaket för VIR som drar dig djupare in i det artificella tomrummet.