Utöka Steep-upplevelsen och kör freestyle med X Games Pass! Vad ingår? - X Games DLC: Upptäck en helt ny tävling i Alaska, vinn guld i de mest imponerande snöparkerna i Steeps historia och övervinn X Games brutala utmaningar. - 90's DLC: Ge ditt spel en gammaldags känsla och få Steep att se ut som ett vintersportspel från 90-talet: få 3 exklusiva gammaldags anpassningar, tricksen, musiken, allt är som förr i tiden! - Rocket Wings DLC: susa genom skyarna och dalarna i Alperna och Alaska i halsbrytande hastigheter med 15 nya utmaningar för alla våghalsars favoritsport: Rocket Wings! Få 3 exklusiva anpassningar till Rocket Wings så du kan sticka ut från de andra spelarna.