Steel & Wheels Pack
Gör dina bilar till bestar av stål med det här rustningspaketet! Förbered bilen för total demolering med tunga stötfångare, sidoskydd och störtbågar, eller var snygg i kaoset med galna avgasrör, spoilrar och hjul. Det här DLC-paketet ingår i Season Pass.