State of Decay: YOSE Prepper's Pack
”Prepper’s Pack” i Day One Edition innehåller: SKS Firearm En klassisk sovjetisk semiautomatkarbin, trimmad med de senaste tillbehören som en 40 mm granattillsats under pipan. Perfekt för att knäppa dem en och en ... och spränga alla i bitar om något går snett. Prepper SUV Som den ultimata föreningen av lastutrymme och tålighet var detta robusta terrängfordon en lösning som väntat på ett problem. Den förstärkta karossen erbjuder utmärkt skydd mot zombieanfall, med gott om utrymme baktill för att förvara den bästa överlevnadsutrustningen. Folding Axe (närstridsvapen) Ett nödvändigt överlevnadsverktyg. Den är lätt, portabel och gjord av moderna material som bibehåller en skarp egg även efter upprepade hjärnhugg.