State of Decay: Year-One
State of Decay: Year-One tar den hyllade zombie- och överlevnadsserien till Xbox One. State of Decay, nu med vacker 1080p-upplösning, har nya uppdrag, vapen och extra innehåll, samt förbättrade ljuseffekter, texturer, animationer och bättre stridsmekanik, som kommer dra dig ännu djupare ned i en pandemidrabbad värld. Stå upp emot civilisationens kollaps i det ultimata zombie- och överlevnadsspelet. Utforska en öppen värld fylld av faror och möjligheter som påverkas av alla dina beslut. Rekrytera en grupp spelbara överlevare, var och en med sin egen unika förmåga och talang. Utforma och förstärk din bas mot de obevekliga horderna av odöda. Utför vågade räder för mat och ammunition och gör allt som krävs för att leva en dag till.