State of Decay: Breakdown Year-One
Du överlevde apokalypsen en gång. Nu är det dags att berätta din egen berättelse. State of Decay: Breakdown Year-One, remastrat i vackra 1080p, tar med dig på en oändlig kampanj med många olika vändningar och överraskningar, helt baserat på dina egna val. Samla på dig poäng i kampen mot ett aldrig sinande zombiehot och tävla mot andra överlevare världen över. Klara av utmaningar för att låsa upp nya hjältar med unika vapen och färdigheter. Ju djupare du tar dig, desto svårare blir det, och varje val är ditt.