Starter Pack by LexCorp
Skaffa DCUO Starter Pack, fullproppat med allt du behöver för ett lyckat äventyr! Innehåller bland annat LexCorp Automatic Sidekick, XP-boostrar, startkit för noviser med utrustning, Soder Cola, stabiliserare m.m! Bli den superhjälte eller superskurk du alltid har drömt om! Hämta dina föremål via alternativet Redeem/Claim i spelets butik.