Starpoint Gemini 2: Titans
STARPOINT GEMINI 2 DLC En kapprustning äger rum i Gemini. De tre största fraktionerna tävlar om att utveckla ett riktigt massförstörelsevapen – de massiva Titan-klass fartygen. Den demokratiska Korkyra producerar ett Titan-klass fartyg baserad på den senaste sköldtekniken som kommer att ha de starkaste sköldarna någonsin sett i Gemini universum. Baeldor baronier har förenats i försök att snabbt producera en rymdgigant som slår med stor kraft. Den Nyxia Konsortiet använde sina informanter och monetära rikedomar klokt så de kan snabbt gå med i tävlingen genom att ta det som inte är deras: en Titan-klass fartyg baserad på designer av Imperial Leviathan. Gå med i en av fraktionerna i sitt värdiga försök och bli den avgörande faktorn. Välkommen till projektet Titan. Starpoint Gemini: Titans är ett tillägg till de befintliga handlingarna där spelarna kommer att kunna fortsätta var de slutade och bara spela vidare.