Starlink: Battle for Atlas
Innehåll: * 4 rymdskepp: Zenith, Neptune, Pulse, Lance * 6 piloter: Mason, Judge, Chase, Hunter, Levi, Razor * 12 vapen: Eldkastare, Froststorm, Strimlaren, Svävarkanon, Vulkan, Imploderaren, Järnnäven, Frysstråle (alt), Krossaren, Kulsprutekanon, Chockvåg, Gaussgevär (alt) ETT HELT STJÄRNSYSTEM ATT UTFORSKA Färdas sömlöst mellan främmande exotiska världar i stjärnsystemet Atlas och upptäck de sju planeterna som alla har sina egna ekosystem och djurliv. EN HELT NY SPELUPPLEVELSE Använd olika kombinationer av piloter, rymdskepp och vapen för att bygga ditt drömskepp. Anpassa det efter motståndet för att gå segrande ur varje strid. DJUPGÅENDE ROLLSPELSMEKANIK Upplev djupgående rollspelsmekanik, utrusta modifikationer på dina vapen och rymdskepp, lås upp pilotfärdigheter och bilda allianser med olika grupperingar.