Förbättra din arsenal och anpassa dig för att slå dina fiender med vapnen Krossaren och Strimlaren 2.0. Innehåller digitala exemplar av: * 1 vapen: Krossaren * 1 vapen: Strimlaren 2.0 Krossaren - Vapnet kombinerar den dödliga effektiviteten i ett åttacylindrigt vapen med en vingmonterad singularitetsmotor för att skapa små gravitationsfält runt målen. Projektiler som sugs in i gravitationsfälten dras in mot mitten och gör bonusskada. Strimlaren 2.0 - Den uppgraderade Strimlaren 2.0 använder sidoladdning för att snabbare mata projektiler till de tre cylindrarna. Resultatet: mer smärta per sekund än med standardvarianten.