Förbättra din arsenal och anpassa dig för att slå dina fiender med vapnen Järnnäven och Frysstråle 2.0. Innehåller digitala exemplar av: * 1 vapen: Järnnäven * 1 vapen: Frysstråle 2.0 Järnnäven - Har fått sitt namn från banditen som uppfann den och är ett brutalt kortdistansvapen. Det avfyrar splitter som kan strimla sönder även de hårdaste av försvar. Den korta räckvidden var ett medvetet val för att låta skaparen se sina fiender i ögonen innan hon kramade avtryckaren. Frysstråle 2.0 - Detta avancerade vapen är laddat med extra modifikationskapacitet. Ladda upp och avfyra en kryolaser som försluter mål i is.