UbisoftÖvrigt
Samlingspaketet kompletterar och berikar din upplevelse med nya rymdskepp, piloter och vapen, alla med sina egna specialfärdigheter! Kombinera dessa modulleksaker i strid för att anpassa dig efter utmaningarna medan du räddar Atlas. Samlingspaketet innehåller digitala exemplar av: * 4 rymdskepp: Neptune, Apex, Vanguard, Nadir * 8 piloter: Levi, Razor, Eli, Kharl * 12 vapen: Svävarkanon, Vulkan, Imploderaren, Utplånaren, Järnnäven, Frysstråle (alt), Krossaren, Kulsprutekanon, Chockvåg, Gaussgevär (alt), Hagelstorm, Meteor (alt) Obs! En del av innehållet i samlingspaketet ingår redan i Digital Starter Edition. I Starlink: Battle for Atlas får du leda en grupp stjärnpiloter, bygga ditt eget rymdskepp, utforska stjärnsystemet Atlas och slåss mot den hemska Grax och Bortglömda legionen.