Få ut mer av dina äventyr och ta hem segern genom kreativa strider med Pulses rymdskeppspaket. Pulses rymdskeppspaket innehåller digitala exemplar av: * 1 pilot: Chase * 1 rymdskepp: Pulse * 1 vapen: Vulkan Chase är en brasiliansk streetracer och en av de två yngsta medlemmarna i Starlink-initiativet. Hennes rymdskepp, Pulse är finjusterat för maximal prestanda baserat på Chases vana med racingmotorer. Vapnet Vulkan är ett trepipigt eldvapen som avfyrar värmeaktiverade molekyler. Ju längre avtryckaren hålls in, desto varmare blir det. Mer värme innebär mer skada.