Få ut mer av dina äventyr med Judge och hans arsenal av stasattacker och ta hem segern med Neptunes rymdskeppspaket. Neptunes rymdskeppspaket innehåller digitala exemplar av: * 1 pilot: Judge * 1 rymdskepp: Neptune * 1 vapen: Svävarkanon Judge är en kraftfull utomjordisk varelse som hittades av St Grand på Arktis på jorden. Han verkar vara en levande form av nova, och han inspirerade St Grand att uppfinna mänsklighetens första teknologi med överljushastighet. Hans rymdskepp, Neptune, har fått sitt namn från gasjätten vid ytterkanten av vårt solsystem, och har en design lika mystisk som sin pilot. Det är bepansrat, tåligt och stabilt – utmärkt för att ta hand om mindre rymdskepp. Antigravitationsteknologin som används av Starlink-initiativets skepp gör Svävarkanon till ett förödande vapen. Dess självstyrande robotar får fiender att fastna i luften och tar ifrån dem förmågan att göra motstånd.