Få ut mer av dina äventyr med Shaid och hennes arsenal av värmeattacker och ta hem segern med Nadirs rymdskeppspaket. Nadirs rymdskeppspaket innehåller digitala exemplar av: * 1 pilot: Shaid * 1 rymdskepp: Nadir * 1 vapen: Utplånaren Shaid är en banditpirat från stjärnsystemet Atlas. Hennes liv i Atlas kriminella kretsar har förvandlat henne till en sarkastisk och rappkäftad skurk som är lätt att gilla men svår att lita på. Hennes rymdskepp, Nadir, har fått sitt namn från hennes mamma, och är lika smart, snabbt och skoningslöst som hon själv. Nadir började sina dagar som ett vanligt passagerarskepp, men sedan Shaid stal det har det utrustats med så många eftermarknadsdelar att det knappt går att känna igen. Utplånaren är resultatet av banditernas vapenexperiment. Den avfyrar en salva av styrda robotar som manipulerar massa för att skapa en virvel av krossande gravitation där de träffar. Om inte träffen gör susen kommer gravitationen sköta resten.