Få ut mer av dina äventyr och ta hem segern med Kharl Zeons pilotpaket och hans pilotfärdighet: Virvelsköld. Besvara fiendens eld med denna gravitationskrigare. Innehåller ett digitalt exemplar av: * 1 pilot: Kharl Kharl Zeon är en tankspridd expeditionsforskare som trivs bäst hemma i labbet. Hans skarpa intellekt kan ofta distrahera honom från vardagssaker som artighet. Han har alltid fascinerats av Väktarna och drömmer om att avslöja deras hemligheter.