Få ut mer av dina äventyr och ta hem segern med Eli Arborwoods pilotpaket och hans pilotfärdighet: Revolverman. Skjut allt och alla med denna prickskytt och hans supersnabba reflexer. Innehåller ett digitalt exemplar av: * 1 pilot: Eli Eli Arborwood är en mystisk gammal bion som lämnat sitt våldsamma förflutna för att slå sig ned som prospektör. Han har hängt med i svängen länge och vet vad som verkligen hände i Atlas. Nu har han lämnat pensionen, så det är bäst att hans fiender ser upp.