Starlink: Battle for Atlas Digital Vantage Starship Pack
Vantages rymdskeppspaket innehåller digitala exemplar av: - 1 rymdskepp: Vantage - 1 pilot: Fern - 1 vapen: Ismina Rymdskeppet Vantage - Vantage är en förlängning av Ferns nyfikna natur och är designat av Expeditionens ingenjörer för att tåla svåra vetenskapliga uppdrag i Atlas vildaste vildmark. Dess förstklassiga överlevnadsutrustning kan hålla en pilot vid liv i flera veckor. Piloten Fern Wilder - Fern är en driven, intelligent och spontan överlevare och exobiolog. Atlas många unika livsformer fascinerar henne något oerhört, och hon ansluter till Initiativet i hopp om att återställa sitt hem till dess naturliga tillstånd. Vapnet Ismina - Från början var detta vapen en kastanordning för lerduvor, men den har senare utrustats med kryoexplosiva minor som fryser stora fiendeklungor.