Starfield - 500 Creation Credits
Få 500 Creation-krediter som kan användas på Creation-menyn i Starfield. Bläddra igenom urvalet i spelet efter kategori och använd krediter för att köpa innehåll. Creations är kompatibelt med huvudspelet och de officiella tilläggen.