STAR WARS Jedi Knight: Jedi Academy
Den rosade Jedi Knight-serien är tillbaka, och nu får du chansen att följa en ny elevs utveckling vid Luke Skywalkers Jedi Academy. Skapa din egen ljussabel, anpassa din spelfigur och följ en uråldrig tradition när du slipar på dina färdigheter som Jedi i enspelar- och flerspelarlägen och lär dig mer om Kraftens makter - och faror. Glöm inte att Kraften är en mäktig bundsförvant, så använd den vist.