Star Trek Online – Exklusivt Verdant Multibarrel Phaser Pistol-paket
En oundviklig storm närmar sig långsamt från rymdens djup. Bekämpa undergången och slå tillbaka fienden med ditt Xbox- exklusiva Verdant Multibarrel Phaser Pistol-paket. Samla mod, styrka och dina trupper i Star Trek Online: Stormfall, ute nu på Xbox!