SSX Mt. Eddie & karaktär-paket
Välkommen till Mt. Eddie! Där det är gott om stora hopp och trickpoängen flödar som ... tja, trickpoäng. Mt. Eddie har 9 nya backar att tävla och trixa i och är fylld med enorma hopp, löjliga grinds, en halfpipe och fyrverkerier – det klassiska SSX-äventyret! Det här nedladdningsbara paketet innehåller även 7 klassiska SSX-karaktärer från SSX 3 och Tricky: Elise, Mac, Zoe, Kaori, Psymon, Moby och Eddie, var och en med olika kläder och en unik snowboard. Åk med stil i Eddies galna tröjor, Psymons taggiga hår, Mobys hjälm, Kaoris pandaryggsäck och mycket mer. Som om det inte vore nog innehåller det här paketet även 3 välkända musikspår. Ladda ner SSX Mt. Eddie & klassiska karaktärer-paketet i dag!