SSX Klassiska karaktärer-paket
Återupplev storhetstiden i SSX med SSX klassiska karaktärer-paket. Det här nedladdningsbara paketet innehåller 7 klassiska SSX-karaktärer från SSX 3 och Tricky: Elise, Mac, Zoe, Kaori, Psymon, Moby och Eddie, var och en med olika kläder och en unik snowboard. Åk med stil i Eddies galna tröjor, Psymons taggiga hår, Mobys hjälm, Kaoris pandaryggsäck och mycket mer. Ladda ner SSX klassiska karaktärer-paketet i dag!