Sprintpaketet
Ladda ned Sprintpaketet för att få det nya sprint-spelläget, ett sprillans nytt sprintmästerskap i enspelarläget, samt 24 nya banor och 4 nya platser! Ta dig an utmanande etapplopp i fyra klassiska GRID 2-miljöer som nu även finns i GRID Autosport - California Coast, Hong Kong, Cote d’Azure och Okutama.