Spelpaket: Barn Finders och Treasure Hunter Simulator
BARN FINDERS Sök efter värdesaker i övergivna lador, allt från gamla klockor, musikinstrument, antikviteter, guld, vapen och till och med veteranbilar och motorcyklar, och sälj dem med vinst. Driv ditt familjeföretag. Leta efter värdefulla saker och sälj dem i din prylaffär. Varje föremål har ett värde, så samla allt och leta överallt! Bjud på auktioner och försäljningar för att få tillgång till avstängda fastigheter. Vem vet vilka dammiga skatter du kan hitta där? Besök 12 originalplatser och upptäck deras hemligheter i landet Ammeryka (som till stor del liknar det verkliga Amerika, men inte helt). Ladorna är bara början. Vad sägs om ett besök på en gammal militärbas eller. . . månen? Ta hand om utvecklingen av din affär. Tomma hyllor innebär en tom plånbok. Kunder kommer tillbaka om de har något att komma tillbaka för. Reparera upphittade föremål, rengör de smutsiga och sälj dem alla. Och om det inte finns några kunder kan du alltid spela basket på din bakgård. Och på något sätt kan du tjäna pengar samtidigt som du spelar. Farbror Billy kommer att hålla dig sysselsatt. Tillsammans utforskar ni olika platser, men det är du som får göra det verkliga arbetet. Det vill säga, tills du går solo. Så småningom. Att vara någon som fyndar i lador är en mentalitet - ett jobb för de modiga och djärva. Dina konkurrenter är specialister och de väntar bara på att du ska göra ett misstag. TREASURE HUNTER SIMULATOR Treasure Hunter Simulator ger dig chansen att utforska historiskt viktiga platser över hela världen och, med hjälp av dina metalldetektorer, upptäcka en svunnen tid och få reda på varför det du hittar är så anmärkningsvärt. Eftersom resmålen är spridda runtom jordklotet måste du först hitta något intressant och värdefullt i din lokala skog för att bygga upp ditt anseende och få pengar nog att ge dig ut på mer exotiska äventyr. Du kan antingen behålla fynden eller auktionera ut dem så att du kan resa ännu längre bort och skaffa ännu bättre utrustning. Treasure Hunter Simulator är inget supernischat spel utan varvar roliga arkadinslag med taktiska beslut i simulatorstil. Den smidiga detektormekaniken gör att spelet inte bara passar dig som gillar genren utan även dig som inte är lika insatt. De enkla och intuitiva spelinslagen i kombination med vackra landskap gör det här till en helgjuten upplevelse på precis alla plan.