Spelfigur- och nivåpaket med Cloak och Dagger
Ladda ned det här spelfigur- och nivåpaketet för att spela som Cloak och Dagger! Det utspelar sig direkt efter att Cloak och Dagger fått sina superkrafter. Spelare måste hjälpa duon att rymma från sin onda tillfångatagare och hans superladdade hantlangare, och hjälpas åt med att knäcka ett antal pussel som kräver deras nya unika förmågor.