Specimen X-58 - Awesomenauts Assemble! Kostym
VARNING! Du kommer inte att kunna använda detta innehåll om du inte även äger "Sentry X-58" innehållet. Detta innehåll kommer att låsa upp en kostym för Sentry X-58 i Awesomenauts Assemble! Detta premiumskin kommer med en helt ny, fullständigt anpassad röstuppsättning.