Sparrowhawk-paket
Inkluderar dräkten Sparrowhawk som förbättrar Laras jaktförmåga, White Wood-utseendet till Recurve Bow samt det ovanliga foliekortet Mästerjägare som gör dubbel skada på djur och ger Lara dubbla resurser från dem.