South Park: the Fractured but Whole – « Danger Deck » DLC
I svåra Danger Deck teleporteras du till hittills okända South Park-områden och utkämpar strider särskilt framtagna av TupperWare. Kom åt Danger Deck genom att interagera med Danger Deck-terminalen i Freedom Pals Base, och låt dig och ditt superhjälteteam transporteras in i gradvis svårare holografiska strider med olika fiender från spelet. Detta sätter verkligen superhjältekrafterna på prov och ger dig föremål och dräkter som du också kan använda när du spelar om spelet. Danger Deck ingår i Season Pass till South Park: The Fractured but Whole. Skaffa det nu för att få åtkomst till allt nuvarande och kommande extrainnehåll till spelet.