SOUTH PARK: SNOW DAY! To Danse with the Veiled Horde
Den nya ungen! Är du redo att tränga djupare in i den eviga natten? Ladda ner ”To Danse with the Veiled Horde” och fördriv fler vågor av ondsinta fiender, förbättra dina vapen och utveckla dina mörka krafter tillsammans med Henrietta. Samla upp till tre själsfränder och kasta er in på fyra kartor ”Huvudgatan”, ”South Parks grundskola”, ”Torget” och vidare. Ta till vapen och beordra skuggorna att buga inför dig.