SOUTH PARK: SNOW DAY! To Danse with Ravenous Shadows
Skolan är inställd och Henrietta är uttråkad. Hjälp henne att tränga igenom slöjan så kommer hon att låta dig ”Danse with the Ravenous Shadows” i South Park. Möt vågor av mörka fiender, uppgradera dina vapen och bemästra fler mörka krafter för att få nya kort från Henrietta. Det här nya spelläget ger en oändlig anstormning av fiender och förbättrar dina mörka krafter.