SOUTH PARK: SNOW DAY! Bear-Serker Pack
Björn-särk utseendepaket Sätt skräck i dina fiender med denna grizzlykrigardräkt. Se vältränad och söt ut med ett sexpack ritat av ett barn, ansiktstatueringar och en elak björnhjälm. Det är den perfekta utstyrseln för att visa alla att du är här för att plundra och bränna!