South Central kartexpansion
Få massvis med nya gator att tävla på i en gratis South Central kartexpansion som utökar Midnight Club: Los Angeles med en tredjedel, och lägger till fyra nya kvarter som utgör det kända området South Central.Ladda ner South Central kartexpansion och tävla online med kompisar som har South Central Premiumuppgraderingen eller glid omkring på egen hand offline.South Central kartexpansion innehåller verkliga landmärken från L.A. som Exposition Park, USC campus, Shrine Auditorium, Crenshaw Plaza och L.A. Memorial Coliseum.