SOULCALIBUR VI - DLC9: Haohmaru
När du köper detta DLC låser du upp Haohmaru som spelbar karaktär i huvudspelet i SOULCALIBUR VI, får tillgång till den nya banan "Gairyu Isle”, samt föremål till karaktärsskaparen, bland annat Nakorurus kostym. Haohmaru från SAMURAI SHODOWN ger sig in i kampen som en del av DLC 9! Använd attacker som Power Slash från originalspelet för att försvaga dina motståndare och följ upp med hans kraftfullaste attacker för att slå ner dem! DLC-innehåll: - Haohmaru som spelbar karaktär - Ny bakgrundsmusik: "Tune of the Man - Dual Souls" - En ny bana: "Gairyu Isle" - Fler föremål att använda i karaktärsskaparen (14 totalt) - Nya vapen (7 totalt) - Nya titlar (4 totalt) - Nya fightkommentarer (6 totalt)