SOULCALIBUR VI - DLC8: Character Creation Set C
Fira 20 år av SOULCALIBUR med ett helt nytt karaktärsskaparpaket! - Introduktion till detta DLC - Fler föremål att använda i karaktärsskaparen (43 totalt) Dessa föremål inkluderar: - Helt nya föremål till SOULCALIBUR VI (7 totalt) - Extra-/specialföremål (5 totalt) - Andra föremål till karaktärsskaparen (7 totalt) - Slageffekter (14 totalt) - Klistermärken (10 totalt)