SOULCALIBUR VI - DLC13: Hwang
När du köper detta DLC låser du upp Hwang som spelbar karaktär i huvudspelet i SOULCALIBUR VI, samt en exklusiv story för Hwang i Soul Chronicle. Den hemliga kungliga svärdmästaren Hwang ger sig in i striden, och avrundar säsongspass 2 med sitt första framträdande sedan SOULCALIBUR III! Eliminera ondskans hantlangare med Hwangs patenterade svärdtekniker och smidiga sparkar, samt de kraftfulla nya "livskraftsteknikerna"! DLC-innehåll: - Hwang som spelbar karaktär - Extrastory för Hwang i "STORY: Soul Chronicle" Fler föremål att använda i karaktärsskaparen (11 totalt) - Nya vapen (sju totalt) - Nya titlar (fyra totalt) - Nya fightkommentarer (två totalt)