SOULCALIBUR VI - DLC12: Character Creation Set E
Fira 20 år av SOULCALIBUR med ett helt nytt karaktärsskaparpaket! Introduktion till detta DLC: Fler föremål att använda i karaktärsskaparen (42 totalt) Dessa föremål inkluderar: - Crossover-föremål från TEKKEN 7 (10 totalt) - Föremål som hämtats från SOULCALIBUR: Lost Swords (10 totalt) - Föremål för vanliga karaktärer (tre totalt) - Extra-/specialföremål (sex totalt) - Andra föremål till karaktärsskaparen (11 totalt) - Nya röster för anpassade manliga och kvinnliga karaktärer (en var)