SOULCALIBUR VI Deluxe Edition
SOULCALIBUR VI Deluxe Edition innehåller SOULCALIBUR VI och ett säsongspass. Vi presenterar det senaste spelet i SOULCALIBUR-serien! Upplev helt ny spelmekanik med den vackraste grafiken någonsin i ett vapenbaserat fightingspel! ■Helt ny stridsmekanik! Reversal Edge: Blockera motståndarens attack och gör en motattack! En kombination av anfall och försvar. Soul Charge: Få en tillfällig bonus och vänd striden. Få in dödliga träffar och gör enorm komboskada för att besegra skräckinjagande motståndarna! ■En full uppsättning enspelarlägen! BERÄTTELSE: Upplev händelserna i det första SOULCALIBUR i läget Soul Chronicle som utspelar sig på 1500-talet. ■ Många olika spellägen! Möt spelare från hela världen i onlineläget! Skapa din egen karaktär i skaparläget! ■Gästkaraktär Geralt från CD Projekt Reds spelserie The Witcher går med i striden!