SONIC X SHADOW GENERATIONS Digital Deluxe Edition-innehållspaket
Innehåller: - Terios-utseende - Extra BGM Pack - Färdighetspoäng (Sonic Generations) *Om du äger Extra Content Pack som ingår i Digital Deluxe Edition och Digital Deluxe Edition-uppgraderingen måste du installera paketet innan du påbörjar ett nytt spel. Delar av Extra Content Pack kanske inte kan valideras om det installeras efter att en ny sparfil har påbörjats.