Sonic-texturpaket
Upplev världen som den blåa igelkotten Sonic! Det här kompletta texturpaketet har hämtat inspiration från ikoniska zoner som Green Hill och Labyrinth för att förvandla hela världen till ett unikt men välbekant landskap! Se bara upp för de fientliga varelserna – de har fått en ny Badnik-look!