Sonic Origins: Plus Expansion Pack
Befintliga ägare av Sonic Origins kan fullända upplevelsen med Plus Expansion Pack, som innehåller 12 Sonic-spel från Game Gear, möjligheten att spela som Knuckles i Sonic CD och, för första gången någonsin, Amy Rose som spelbar karaktär i Sonic the Hedgehog 1, 2, Sonic 3 & Knuckles och Sonic CD! Paketet innehåller även Classic Music Pack och Premium Fun Pack, med Extreme Missions, Mirror-läget, fler skärmkanter, nya karaktärsanimeringar i menyerna, mer musik från andra Sonic-spel och mycket mer!