Sonic & All-Stars Racing Transformed
Spel på begäran har stöd för engelska, franska, italienska, tyska, spanskaSonic och All-Stars-gänget ställer sig vid startlinjen igen för att slåss om titeln i det ultimata loppet. Det är inte bara racing, det är förvandlad racing! Förvandlingsbara fordon som mitt under loppet byter från bil till båt till flygplan, alla med unika egenskaper.Fler än 20 stjärnkaraktärer med egna, förvandlingsbara fordon. 16 dynamiska banor som utmanar på land, till sjöss och i luften.Använd genialiska vapen och din karaktärs stjärnattacker för att krossa motståndet. Tävla upp till tio spelare online eller utmana dina kompisar, fyra spelare på delad skärm. Flera olika spellägen som Grand Prix, Battle Arenas och den fantastiska World Tour. Utmana dina vänner som din Xbox 360avatar med eget, förvandlingsbart fordon.