Sommarnivåer
Det är äntligen SOMMAR i Arendelle! Spela 30 nivåer på en HELT NY sommarbana och bli vackert solbränd med Olof! Ha kul med nya spelfunktioner, till exempel snurrande virvlar och Olofs segelbåt! Samla alla blommor och lås upp speciella belöningar!