Solitary Sniper Weapons Pack
Sabotera för fienderna på långt avstånd med vapenpaketet Solitary Sniper, med tre olika men lika dödliga prickskyttegevär: PR15 HERA, LSSR SOKIL 4 och XG Dawen. Kräver grundspelet Sniper Ghost Warrior Contracts 2.