Solitaire
Kortspelet som alla älskar. Upptäck det klassiska kortspelet på nytt. Äntligen finns det i en digital version som alla kan spela! Lägg korten från ess till kung i de 3 populäraste spellägena, och tillbringa en stund med ditt favorittidsfördriv. En klassisk tankenöt som kräver all din koncentration för att ge så många poäng som möjligt. Endast de med färst drag får sitt namn på de internationella topplistorna. - 4 olika lägen: kasino, strand, fält och tesalong. - 3 spellägen: spindeln, klondike och freecell. - Anpassade svårighetsgrader. - Intuitiva kontroller. - Olika rankningar: världen, lokalt och mot dina vänner. Patiens, helt enkelt.