SnowRunner - Season 14: Reap and Sow
Reap & Sow är Season 14 av SnowRunner. Ingår i Year 4 Pass. Grundspelet SnowRunner krävs. Österrikiska myndigheter har uppdragit åt dig att renovera traktens renässansslott och få fart på årets jordbruk. Du får 4 fordon och två nya 4 km² stora kartor. Förstärk broar, underhållsplatser och solpaneler och blås nytt liv i traktens turism och jordbruksnäring. Season 14: Reap & Sow innehåller: - Två nya 4 km² stora österrikiska kartor. Du utför dina uppdrag i de bildsköna alpdalarnas hjärta. - Fyra nya fordon: Earthroamer SW och Earthroamer LTI, två fenomenala scoutfordon som understöder fordonsflottan och har rejäla reparationsmoduler, samt två kraftfulla och mångsidiga traktorer, Futom 7290RA och Ankatra 1160, som båda är utrustade med egna lastkranar! - Nya uppgifter: Du hjälper turismen och jordbrukssektorn i Österrike på fötter igen genom renovering av historiska slott, leveranser till en renässansmarknad och arbete på broar och underhållsinfrastruktur för traktens bönder.