SnowRunner - Land Rover Dual Pack
Förstärk din fordonspark i SnowRunner med Land Rover Dual Pack. Här får du två originaltrogna generationer av legendariska Land Rover Defender, återskapade för första gången i SnowRunner. Nästan 70 år efter sin tillblivelse står Defender-serien fortfarande för kraft, hållbarhet och mångsidighet och är oundgänglig för offroadäventyrare. Land Rover Dual Pack ingår inte i Year 1 Pass eller Year 2 Pass.